Subject: Eskiislahenduse ülevaatamine - Trelli tee jalg- ja jalgrattatee põhiprojekti koostamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Nov 2023 16:26:48 +0200

Tere

TO projekt OÜ koostab Saue Vallavalitsuse tellimusel Harju maakonnas Saue
vallas Maidla külas Trelli tee jalgratta- ja jalgtee põhiprojekti.

Projekteeritav JJT külgneb riigiteega nr 11244 Kiisa – Maidla tee
vahemikus km 2,0...km 2,2.

Saadan Trelli tee JJT eskiislahenduse ülevaatamiseks ja tähelepanekute
tegemiseks (riigiteega külgnev lõik joonisel TL-4-02).

Eskiislahenduse joonised asuvad Dropboxi lingil:

https://www.dropbox.com/scl/fo/mrhjy0v3ac1we4qwpmtte/h?rlkey=nhww2sf2vds9c
em2wzfmcilhp
<https://www.dropbox.com/scl/fo/mrhjy0v3ac1we4qwpmtte/h?rlkey=nhww2sf2vds9
cem2wzfmcilhp&dl=0> &dl=0

Asukoht kaardil:
https://kaart.delfi.ee/?bookmark=16cb410705dab95594ae204eb17fc110

Lugupidamisega

  _____

Pille Okk

Juhatuse liige
M +372 5661 9995
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

TO Projekt OÜ

Põrgupõhja tee 10 Harku vald 76917
 <http://www.toprojekt.ee/> www.toprojekt.ee